Stichting Zorgzaam.

Stichting Zorgzaam

Marketing, Website, Digitale Magazines

Zorgzaam is de zorgverzekeraar voor iedereen die een arbeidsrelatie heeft of heeft gehad met het ministerie van Defensie. In opdracht van de Stichting Zorgzaam Verzekerd maakten we een analyse van Zorgzaam, haar positionering en unieke kenmerken en haar concurrenten. Op basis van deze analyse werkten we een advies uit waarbij doelgroepsegmentatie centraal stond.

Op basis van het advies ontwikkelden we vervolgens een nieuwe huisstijl en bouwden een nieuwe website. Hierna brachten we de verschillende doelgroepen van Zorgzaam in kaart en schreven we een marketingplan per doelgroep. Dit marketingplan richtte zich op de in te zetten on- en offline marketingmiddelen (Facebook Ads, Google Adwords, advertenties) voor elke doelgroep.

Inmiddels maken we ook digitale magazines voor deze klant en bouwden we voor de tweede keer een website voor ze. Sinds onze samenwerking is het aantal websitebezoekers verdubbeld, is het aantal nieuwe verzekerden met 5% gestegen en zijn er meer bestaande verzekerden behouden ten opzichte van de voorgaande jaren. Een voorbeeld van het digitale magazine dat we voor Zorgzaam maakten vind je hier.

Ook maakten we in 2017 een animatie voor Zorgzaam waarin duidelijk uitgelegd wordt wat deze zorgverzekeraar doet en wie zich bij hen kan aansluiten:

De website die we voor Zorgzaam bouwden bekijk je op www.zorgzaam.nl.